23 Haziran 2015 Salı

Mum Eskitme Ahşap Çöp Kovası



                       Merhabalar....   Bir çöp kovasına ihtiyacım vardı. Farklı , eğlenceli bir şey olmasını 
istiyordum. Uzun araştırmalarımın sonucunda ahşaptan yapmaya karar verdim.

                       Mutfağım beyaz ve kahve tonlarında olduğu için tercihim beyazdan yana oldu.

                      Her zamanki gibi objemi zımparaladım ve taban rengini koyu kahveye boyadım. Çünkü eskitmede alttan görünen rengin kahve tonları olmasını istedim. Boyama işlemimin ardından mumu kovanın yüzeylerine yukarıdan aşağıya doğru ( tek yön) sürdüm. İç kısmı haricinde tüm yüzeyleri mumladım.

                    Mumlama işleminden sonra çok fazla bekletmeden (mum kuruyunca  zımparalamak biraz zor oluyor) yüzeyi beyaza boyadım. İyice kapanması için iki kat boyamayı tercih ettim. 

                       Boya kuruduktan sonra sünger zımparayla aşağıdan yukarıya doğru zımparaladım. Eski bir havası olması için özellikle köşeleri zımparalamaya dikkat ettim. 



   
                    Zımparalama işlemimin ardından hazırladığım dekupaj kağıtlarımı yapıştırdım. Hamur kabartmalarımı hazırlayıp montajını yaptım. 
                
                       Son dokunuşlarımın ardından işteee kuşlu çöp kovam.... 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazarken güzel ifadelerde bulunalım lütfen.